Blääh. Gisella laittoi meiliä, että ei ole valmis tinkimään vuokrasta. Ei millään, vaikka olen kertonut hänelle, että talo on juuri meidän perheen näköinen. Olen maalaillut hänelle kuvia, kuinka onnellisia me olisimme siellä ja kuinka hyvää huolta me pitäisimme talosta. Blääh, blääh, blääh. Ilmeisesti Gisellalta puuttuu myötätunto kokonaan. Tai sitten hän toimii kuten kunnon bisnesihmiset toimivat, eli haluaa tarpeeksi rahaa kattaakseen kulut ja saadakseen vähän voita leivän päälle. Me olemme nyt kuitenkin taas lähtöruudussa ja etsimme uutta taloa.

Eilen eräs nainen lupasi soittaa talosta, jossa oli kaksi hevosta, yksi bokseri ja uima-allas. Aika lähellä taivasta maan päällä siis. Mutta eipä kuulunut soittoa . Engelsmannit ja fransmannit ovat ilmeisen samasta puusta, sillä kukaan ei koskaan soita silloin kun lupaa. Sitten kun rinkutan takaisin, niin ollaan kovasti pahoillaan. Joopa joo. No, ehkä vuoden päästä on itsellä samanlainen asenne. Mañana, vai mites se oli. Luulisi kuitenkin että raha kelpaa.

Mieheen on iskenyt autokuume. Olisi kuulemma järjetöntä olla käyttämättä mahdollisuus ostaa veroton auto. Samaa mieltä minäkin olen, mutta moisen rahasumman hankkiminen on aika järjettömän työläs homma myöskin. Pitäisi kai alkaa lotota tai kenota. Kerran taisin yrittää kenon pelaamista, mutta pelin logiikka ei oikein avautunut mulle. Enpä kyllä mitään voittanutkaan.

Töissä kulutin tämän aamun tehden tylsää, tarkkuutta vaativaa dokkaria ja kun sen sain valmiiksi, tuli meili että sitä ei tarvitakaan. Ok, eihän mulla olisi ollut mitään tärkeämpääkään tekemistä. Ja jos joku mahdollisesti moista dokumenttia joskus tarvitsee, on se mulla valmiina.