http://piipape.vuodatus.net/blog/1177289

Että jostakin kirjoituksesta voi tulla hyvä mieli! Täällä kikattelin itsekseni, mutta en ihan saanut mentyä giddyup'ia yksikseni. Täytyy odottaa, että lapset tulevat koulusta. Ja kyllä, luulen että moni ihminen, itseni mukaan lukien on giddyup'in tarpeessa. Mulla taitaa itseasiassa olla krooninen pula:-) Täällä meillä giddyup kävisi ihan hyvin kuntoilustakin, kun kovin montaa askelta ei pääse eteenpäin ilman portaita.

Hiihtoreissusta (joka meni hyvin ja lunta riitti)  postaan muutaman kuvan tänä iltana, jahka saan nuo ihanaiset nukkumaan. Jarmo on Suomessa ja minä yksin kotona. Olen siivonnut, nauttinut uudesta espressolaitteesta, lukenut, suffanut, käynyt kävelyllä. Aamulla kävin katsastamassa autonkin. Mun ranskan sanavarasto käsittää jo aika laajan autotermistön, sillä koska Jarmo ei osaa ranskaa, olen minä joutunut hoitamaan auton huolto- ja katsastusjutut täällä. Laakerit ja jarrupalat on jo ihan tuttuja juttuja. Suomessakin vein autoa huoltoon ja katsastukseen, mutta ranskaksi tuo on vähän haasteellisempaa.Mutta näköjään kaikesta selviää kun on pakko.

Mutta iltaan siis!