Kaarina haastoi mut kertomaan pääjuttuja:

1. Mitä värejä hiuksistasi löytyy juuri nyt?
- vaaleaa

2. Onko hiuksissasi juuri nyt täysin luonnollinen väri, vai onko se ainakin osittain purkista? (Mikä on luonnollinen värisi, jos nykyinen on purkista?)
-purkista.. Normaali väri mulla on tumma vaalea.

3. Minkävärisenä voisit hiuksesi nähdä myös (koko pää / raidat)?
Ihan minkävärisenä vain. Olen olltu vaalea, tumma, punapää ja mitä vain siltä väliltä. Raitoja, osavärjäystä, you name it.. Yleensä menen kampaajalle ja sanon että tee mitä haluat. Olen kuulemma kampaajan unelma-asiakas:-)

Suurin muutos on ollut, kun kampaaja leikkasi puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset lyhyiksi ja värjäsi ne tummiksi. Meillä oli koulussa hyppytunti ja keksimme ystäväni Mariannen kanssa kysyä kampaajalta vapaata aikaa. Muutos oli hurja, mutta tykkäsin kovasti. Muutos tehtiin Esa Kokon Hair Clubissa (tekee naistenlehdille paljon ns. muuttumisleikkejä). Viikon tuntui siltä, että mulla oli peruukki päässä:-). Jarmolle en ollut sanonut kampaajakeikasta mitään, ja kun menin käymään hänen duunissaan, oli ensimmäinen kommentti: "Mitä vittua?"

Olin ollut ilmeisen hiljainen kampaajalta lähtiessäni (muutos oli siis todella suuri) ja kampaaja soittikin mulle seuraavana päivänä töihin ja kysyi, että oliko tukka mun mielestä ihan hirveä ja jos oli, niin voin tulla kyllä heille niin muutetaan sitä sen mitä voidaan. Esa oli kuulemma miettinyt koko illan, että tekivätköhän vähän liian radikaalin muutoksen. Kerroin, että tukka oli oikein hyvä, mutta että kyllähän siihen oli totuttelemista pitkätukkavuosien jälkeen. Mielettömän hyvää asiakaspalvelua, kannattaa käydä kyseisessä kampaamossa!

4. Mitä värejä et missään tapauksessa huoli hiuksiisi?
- mitään "ei hiusvärejä", ts. punaista, sinistä, keltaista jne.

5. Kuinka usein vaihdat hiustesi väriä ainakin vähän?
- sävytän ehkä kerran kuudessa viikossa, muuten ihan fiiliksen mukaan. Täällä Ranskassa en ole uskaltanut mihinkään isoihin juttuihin, sillä mun kampaaja varoitteli Suomessa, että voivat täällä olla ihmeissään mun pehmeän hiuslaadun kanssa.

6. Kuva hiuksistasi
- juu, ei tule. Tällä hetkellä eivät ole ihan esittelykunnossa. Ovat nyt aika pitkät, hartioiden alapuolelle. Suomessa taitavat taas lyhetä reilusti. Toisaalta on ihan kiva kun välillä saa tukkaa kiinni.

Tässäpä tämä. Täytyy vielä miettiä haastettavia.