Kaarina haastoi minut "Miltä siellä näyttää" -juttuun mukaan.

"Ota kuva lähimmästä ikkunasta avautuvasta maisemasta, tai jos olet ulkona, kuvaa bloggausympäristösi. Liitä kuva blogiisi ja kerro, missä yleensä bloggaat (kotona, töissä, kirjastossa, kahvilassa, you get my point) ja onko kuvassa kyseessä normaali bloggausympäristösi. Haasta mukaan haluamasi määrä muita bloggaajia ilmoittamalla haasteesta heidän kommenttilaatikkoihinsa."

918833.jpg

Tässä kuva meidän terassilta. Lämmin ilta jonka vietimme lasten kanssa ensin autoa sisältä siivoten ja sitten leipoen. Jarmo on Suomessa ja Venäjällä duunimatkalla, joten olemme viettäneet tämän viikon kolmistaan.Minä olen toiminut autonkuljettajana, sillä ensin tiistai-aamulla minulla itselläni on ratsastustunti, sitten illalla haen Untuvan kaverin ja vien tytöt balettiin. Keskiviikkona aamulla Untuva käy ratsastamassa, iltapäivällä on Otolla tennis, torstaina tennikseen liittyvä kuntotreeni. Lauantaina aamulla vien tytöt taas balettiin. Sitten muutamana muuna päivänä pitäisi vielä ehtiä itse ratsastamaan. Kyllä tämän harrastaminen on hurjaa...

Bloggaan yleensä sohvalla isojen, terassille antavien liukuovien edessä. Meillä on 37" LCD-telkkari näyttönä ja langaton hiiri ja näppis, eli asento on vapaa blogatessa ja varmasti näkee ruudulle. Nyt olen poikkeuksellisesti yläkerrassa Jarmon työhuoneessa, kun lapset menivät jo nukkumaan. Ah tätä rauhaa!

Minä voisin haastaa mukaan Pupucen,  Saaran ja Tiinan.